Íme a 350 lóerős legújabb Lada, felrémlenek a VFTS-emlékek
Bár a régi hagyományokkal ellentétben nem csak hátul, hanem mindenhol hajt, vélhetően igen komoly élmény lehet ennek a Ladának a vezetése.
Bár a régi hagyományokkal ellentétben nem csak hátul, hanem mindenhol hajt, vélhetően igen komoly élmény lehet ennek a Ladának a vezetése.
A Lada Vesta jelenleg több formában is elérhető: szedán, kombi, és a Cross-verzió révén, egy emelt hasmagasságú modellként is. Nem lenne belőle rossz egy olcsó, platós változat sem.
2019-ben nincs ennél jobban felszerelt, magasabb árú Lada. Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban az extrákkal telepakolt, modern külsejű, és a korábbinál tisztább üzeművé tett Vesta Cross SW.
Az orosz márka hazai importőre ugyan csökkenő darabszámról, de nem lankadó vásárlói érdeklődésről számolt be. A jó öreg Niva még mindig tarol, csak a Vesta előzi meg.
A hivatalos forgalmazó által meghirdetett versenyre régi és új Ladákkal is lehet nevezni.
Az új alkalmazás révén lekérhetők a kocsival kapcsolatos információk, és akár a motor távolról történő beindítása is megoldható.
Évtizedekkel ezelőtt körülbelül ilyen volt egy átlagos magyar család álomautója, amibe még a csomagok és esetleg a kutya is befért.
A közelmúltban a WTCC-t is megjárt Vestából végre megérkezik a sokak által várva várt utcai sportváltozat, amit a nagyközönség először augusztus végén tekinthet meg élőben.
A salgótarjáni celeb nem titkoltan rajong a négykerekűekért, és ezúttal meglepő módon nem egy méregdrága autó mellett fotózkodott.
Az AvtoVAZ a közeljövőben számos új modellel fog előrukkolni, és létszámbővítésre is készül.
Kiderült, hogy az AvtoVAZ milyen áron kezdi meg a Vesta új változatának értékesítését.
Az elmúlt negyedévet a korábbiaknál jobb teljesítménnyel zárta a vállalat, ami elsősorban az új Vesta-modelleknek köszönhető.
Vázoljuk, hogy az oroszok a jövőben milyen futurisztikus autókkal áraszthatják el az utakat.
Megérkezett Magyarországra a Vesta legjobban felszerelt és legdivatosabb kivitele, az SW Cross.
Az orosz autóipari malmok a jelek szerint lassan őrölnek, csúszik a Vesta új változatainak sorozatgyártása.
A közelmúltban a WTCC-t is megjárt Vestából végre érkezik a sokak által várva várt utcai sportváltozat.
Vázoljuk, hogy milyen állapotú a Vesta, mellyel naponta mintegy 400-1000 kilométert tesznek meg.
Az AvtoVAZ a korábbiaknál is szélesebb rétegek számára szeretné elérhetővé tenni legújabb modelljét.
A Lada Vesta sportosra hangolt csúcsmodellje közel 40 százalékkal erősebb az alapmodellnél. És szó szerint képes szinte teljesen kifektetni a kilométeróra mutatóját.
Az érdekessége igazán a konstrukciónak, hogy a Daciával közös háztartásból érkezik. Ez a Lada Vesta Cross Sedan.